Aktualności działu IT

Przypominamy,  że aby zalogować się do sieci WiFi należy połączyć się z punktem dostępowym „WiFi Ignatianum”, uruchomić przeglądarkę internetową, a w niej stronę (np. http://www.ignatianum.edu.pl – koniecznie http, a nie https) co pozwoli na przekierowanie przeglądarki do portalu w którym można się zalogować do sieci. Uwaga! Przy próbie otwarcia strony www w połączeniu szyfrowanym SSL , nie jest technicznie możliwe przekierowanie przeglądarki na stronę portalu. W większości przeglądarek wyświetli się informacja „Połączenie zostało zresetowane”.

Loginem studenta jest identyfikator (NrKlienta)  poprzedzony małą literą s (np.: s12345). Natomiast loginem dydaktyków jest dotychczasowy identyfikator poprzedzony małą literą p. Pracownicy adminsitracji logują sie za pomocą loginu i hasła do komputera.

Hasło i login w przypadku Wirtualnej Uczelni, platformy elearningowej Moodle i sieci WiFi jest zawsze takie samo w każdym systemie. Przypomnienie loginu i zmianę hasła robimy samodzielnie za pomocą strony Jeżeli podczas próby zalogowania się do Wirtualnej Uczelni wyświetlił się komunikat że konto zostało zablokowane to należy zgłosić się w sekretariacie osobiście lub telefonicznie (podając kod autoryzacji). 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.