Absolwent specjalności Media, reklama i promocja w sferze publicznej:

  • dysponuje poszerzoną wiedzą dotyczącą funkcjonowania mediów
  • potrafi analizować proces komunikowania społecznego i zna jego uwarunkowania
  • posiada pogłębioną wiedzę z zakresu public relations i marketingu politycznego
  • jest świadomy roli reklamy i promocji w sferze publicznej
  • potrafi kreować markę narodową i zna strategie jej promocji
  • rozumie specyfikę nowych mediów i ich znaczenie dla działań promocyjnych w sferze publicznej
  • ma pogłębioną wiedzę na temat strategii prowadzenia kampanii wyborczych i organizacji wyborów
  • posiada podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu monitoringu mediów

Wiedza i umiejętności z zakresu public relations, monitoringu mediów, strategii i organizacji wyborów przygotowuje absolwentów tej specjalności do samodzielnej pracy m.in. w organach partii politycznych, środkach masowego przekazu oraz w szeroko pojętym doradztwie politycznym.

Rekrutuj się!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.