Absolwent specjalności Public relations i marketing polityczny:


  • posiada wiedzę z zakresu public relations i marketingu politycznego
  • potrafi zarządzać marką i wizerunkiem organizacji, także w sytuacjach kryzysowych
  • rozumie specyfikę i zasady działania lobbingu
  • posiada wiedzę z zakresu organizowania i prowadzenia kampanii wyborczych
  • zna zasady funkcjonowania mediów tradycyjnych i społecznościowych
  • rozumie proces komunikowania społecznego i jego uwarunkowania
  • dysponuje wiedzą dotyczącą instytucji i organizacji społeczeństwa obywatelskiego
  • zna zasady retoryki i wystąpień publicznych

Absolwent specjalności uzyskuje podstawowe kwalifikacje zawodowe umożliwiające pracę m.in. w agencjach public relations, strukturach partii politycznych, w instytucjach państwowych i samorządowych, organizacjach pozarządowych oraz w szeroko pojętych mediach (prasa, radio, TV, portale internetowe).

Rekrutuj się!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce prywatności.