Strona główna Strefa Studenta i Absolwenta Akademickie Biuro Karier Oferty pracy/stażu/wolontariat Senior Technical Support Agent with languages [German/French/Spanish/Italian/Dutch/Portuguese]


11.08.2021

Senior Technical Support Agent with languages [German/French/Spanish/Italian/Dutch/Portuguese]


 

HCL Technologies to firma pomagająca różnorakim przedsiębiorstwom w dostosowywaniu swojego biznesu do ery cyfrowej. Oferuje zintegrowane portfolio produktów, rozwiązań problemów oraz usług opartych na takich koncepcjach jak Internet rzeczy, Bezpieczeństwo teleinformatyczne, Analiza danych czy Zarządzanie infrastrukturą IT.

Osoba na stanowisku Senior Technical Support Agent będzie zajmowała się wsparciem obcojęzycznych klientów dostarczając odpowiedzi na pytania wpływające do biura pomocy, pomagając przy rozwiązywaniu problemów z konfiguracją sprzętu do pracy, instalacją/deinstalacją oprogramowania, a także przeprowadzaniem klienta poprzez poszczególne, korekcyjne kroki.  

 

Wymagania:

• Jęz. angielski min. B2

• Jęz. niemiecki/francuski/hiszpański/włoski/holenderski/portugalski min. B2

• Doskonała komunikacja werbalna oraz pisemna

• Świetna obsługa klientów oraz pomysłowość i rezolutność w radzeniu sobie w nieoczekiwanych sytuacjach

• Umiejętność szybkiego przyswajania informacji

• Co najmniej 1 rok doświadczenia w branży IT (Obsługa Klienta & Wsparcie Techniczne)

• Rozumienie środowiska IT i gotowość do nauki nowych procesów oraz technologii

• Dobra znajomość funkcjonowania Windows OS, MS Office, przeglądarek internetowych, oprogramowania antywirusowego i Firewall, sprzętu PC

• Znajomość ITIL jest atutem

 

Zakres obowiązków:

• Dostarczanie klientom diagnoz problemów dot. sprzętu/oprogramowania/sieci przez telefon

• Kierowanie problemów do wewnętrznych grup wsparcia         

• Koordynowanie i zarządzanie relacjami ze sprzedawcami i bliska współpraca z pracownikami obsługi technicznej w celu uzyskiwania technicznej wiedzy

• Zarządzanie i zapewnianie Dostępu Użytkownika w różnych systemach

• Używanie Systemu Monitorowania Połączeń w celu dokumentowania i zarządzania problemami

 

Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie swojego CV na: careers.poland@hcl.com oraz przeczytanie informacji dot. prywatności danych osobowych Kandydatów, które znajdują się w poniższym linku.

https://www.hcltech.com/candidate-privacy-notice