Program studiów
Nowoczesne technologie cyfrowe i grafika multimedialna
I SEMESTR STUDIÓW:
Lp. |
Nazwa modułu kształcenia |
forma zajęć* |
O/F** |
Forma zaliczenia*** |
liczba godzin kontaktowych |
ECTS |
|
Teoria nowych mediów. Społeczeństwo informacyjne. Cyberkultura |
W |
O |
O |
20 |
2 |
|
Podstawy tworzenia treści multimedialnych |
Ć+Pr |
O |
O |
15 |
2 |
|
Promocja treści kulturowych w mediach społecznościowych |
Ć+Pr |
O |
O |
15 |
2 |
|
Grafika komputerowa |
Pw+Pr |
O |
O |
30 |
4 |
|
Projektowanie graficzne i liternictwo na potrzeby nowych mediów |
Ć |
O |
O |
30 |
3 |
|
Wolna kultura - otwarte zasoby internetowe |
W |
O |
O |
20 |
2 |
|
Reklama i promocja kultury z wykorzystaniem nowoczesnych technologii[1] |
W |
O |
Z |
15 |
1 |
Łączna liczba godzin: 145 h. Łączna liczba punktów ECTS: 16 ECTS
II SEMESTR STUDIÓW:
Lp. |
Nazwa modułu kształcenia |
forma zajęć* |
O/F** |
Forma zaliczenia*** |
liczba godzin kontaktowych |
ECTS |
|
|
Nowe technologie w instytucjach kultury |
W |
O |
Z |
15 |
1 |
|
|
Gry komputerowe w kulturze: teoria gier, gry poważne i grywalizacja |
W |
O |
O |
15 |
2 |
|
|
Grafika komputerowa |
Pw |
O |
Z |
15 |
1 |
|
|
Grafika multimedialna[2] |
Pw+Pr |
O |
O |
30 |
4 |
|
|
Projektowanie graficzne i liternictwo na potrzeby nowych mediów |
Ć+Pr |
O |
O |
15 |
2 |
|
|
Studia miejskie - projektowanie gier miejskich |
Ć+Pr |
O |
O |
20 |
3 |
|
|
Wizualna prezentacja danych[3] |
Ć+Pr |
O |
O |
15 |
2 |
|
|
Design w kulturze cyfrowej |
W |
O |
Z |
15 |
1 |
|
|
Skład DTP |
Pw |
O |
Z |
15 |
1 |
|
Łączna liczba godzin: 155 h. Łączna liczba punktów ECTS: 17 ECTS
[1] kody QR, ibeacony, Augmented Reality, itp.
[2] W tym teoria i praktyka animacji, prezentacji multimedialnych, itp.
[3] w tym infografika, nowoczesne prezentacje statystyczne, wizualizacja informacji big data itp.
* W – wykład, Ć – ćwiczenia,, Pp – praktyka, Pr – projekt, Pw – warsztaty.
** O – przedmiot obowiązkowy do zaliczenia danego semestru/roku studiów, F – przedmiot fakultatywny (do wyboru).
*** Forma zaliczenia: O – ocena końcowa, Z – zaliczenie.