Programy biurowe
PROGRAM
- Omówienie i przedstawienie najpopularniejszych programów biurowych dla administracji m.in. Ms. Word, Ms. Excel
- Przykłady darmowych oraz komercyjnych programów
- Formatowanie i budowanie struktury dokumentu
- Narzędzia ułatwiające i usprawniające proces pracy nad obszernymi dokumentami tekstowymi
- Techniki prezentacji i komponowania jej poszczególnych elementów w kontekście danej grupy społecznej
- Animacje i multimedialne wyróżniki, które w sposób charakterystyczny podkreślą przekaz treści, jaka jest adresowana do odbiorców
- Formuły i funkcje usprawniające proces wyliczeniowy z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego
- Sposoby i techniki pracy z arkuszem kalkulacyjnym
TERMIN
I grupa
25.01.2021
26.01.2021
27.01.2021
28.01.2021
II grupa
02.02.2021
03.02.2021
04.02.2021
05.02.2021
III grupa
Informacja o terminie pojawi się wkrótce.
Podczas zgłoszenia uprzejmie prosimy o informację, do której grupy chcą Państwo dołączyć.
LICZBA GODZIN
30
LICZBA MIEJSC
27
REKRUTACJA
- Zarządzenia Rektora nr 102/2019/2020
- Regulamin Rekrutacji i Uczestnictwa Pracowników AIK
- Zał. 1 Formularz rekrutacyjny
- Zał. 2 Oświadczenie Uczestnika Projektu
- Zał. 3 Zaświadczenie
Dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: izabela.sas@ignatianum.edu.pl
KONTAKT
tel. 12 39 99 662
PROGRAM
- Wprowadzenie do Office 365 - wady i zalety
- Podstawowe zasady korzystania z pakietu
- Współpraca wieloosobowa na tym samym dokumencie
- OneDrive
- Planner
- Teams
- Outlook
- Wykorzystanie programów excel, word i innych programów dostępnych w ramach pakietu
TERMIN
I grupa:
19.11.2020
25.11.2020
26.11.2020
Termin naboru dokumentów do I grupy trwa do 13 listopada 2020.
Lista uczestników I grupy zostanie ustalona 17 listopada 2020.
II grupa:
7.12.2020
8.12.2020
9.12.2020
III grupa
14.12.2020, godz.: 8:30 – 15:00
15.12.2020, godz.: 8:30 – 15:00
16.12.2020, godz.: 8:00 – 11:15
18.12.2020, godz.: 12:00 – 15:15
Podczas zgłoszenia uprzejmie prosimy o informację, do której grupy chcą Państwo dołączyć.
LICZBA GODZIN
24
LICZBA MIEJSC
30
REKRUTACJA
- Zarządzenia Rektora nr 102/2019/2020
- Regulamin Rekrutacji i Uczestnictwa Pracowników AIK
- Zał. 1 Formularz rekrutacyjny
- Zał. 2 Oświadczenie Uczestnika Projektu
- Zał. 3 Zaświadczenie
Dokumenty prosimy przesłać na adres e-mail: izabela.sas@ignatianum.edu.pl
KONTAKT
tel. 12 39 99 662