03.09.2021

Telekadra - telefoniczna obsługa klientów


 

Jesteśmy działającą już od kilkunastu lat firmą zajmującą się telefoniczną obsługa klienta. Współpracujemy jedynie ze znanymi, sprawdzonymi markami świadcząc usługi z zakresu Call Center. Zatrudniamy wielu studentów, umożliwiając im łączenie nauki z pracą. Z nami rozpoczniesz pracę od podpisania umowy, która gwarantuje Ci wynagrodzenie już od pierwszej godziny szkolenia.

Warunki:

·        Stała stawka godzinowa

·        System prowizyjny – za każdą przedłużoną umowę lub sprzedaną usługę

·        Umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o prace

·        Szkolenie wstępne prowadzone przez certyfikowanego trenera

·        Szkolenia z zakresu sprzedaży, jak i rozwoju osobistego

·        Benefity pozapłacowe, w tym zniżki na usługi operatora sieci komórkowej

Wymagania:

·        Dyspozycyjność w godzinach:

o   13-21 + soboty*

o   8-16**

o   8-22 + weekendy***

·        Nienaganna dykcja

·        Zaangażowanie

·        Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

Zadania:

·        Telefoniczny kontakt z klientem

·        Realizacja założeń projektu

·        Nadzór nad zamówieniami

·        Udział w szkoleniach

 

*Wymagamy przepracowania min. 80h w miesiącu plus wybrane soboty. Infolinia wychodząca.

**Wymagamy przepracowania min. 100h w miesiącu. Infolinia wychodząca.

***Grafik jest nakładany odgórnie –  praca zmianowa. Infolinia przychodząca.

 

Proszę o przesyłanie CV na adres: weronika.habaj@telekadra.pl