Strona główna Rekrutacja Rekrutacja Krok po kroku Rekrutacja krok po kroku studia podyplomowe
Rekrutacja krok po kroku studia podyplomowe
Poniższe informacje dotyczą rekrutacji na studia podyplomowe.
1. Załóż konto w systemie IRK.
- Aby założyć konto w IRK kliknij w prawym górnym rogu strony na pole „załóż konto” i postępuj zgodnie z instrukcją.
- Po założeniu konta wypełnij w zakładce "moje konto" -> "formularze osobowe": podstawowe dane osobowe, adres i dane kontaktowe, wykształcenie oraz dodatkowe dane osobowe.
- Wgraj wszystkie niezbędne dokumenty dotyczące twojego wykształcenia i uprawnień.
2. Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego.
- Aby dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego przejdź do zakładki „oferta” i wybierz interesujący Cię kierunek studiów i kliknij w zielony przycisk „zapisz się”.
3. Złóż w Dziale Spraw Studenckich wymagane dokumenty.
- W celu dopełnienia rejestracji, złóż do DSS wymagane dokumenty, zgodnie z terminarzem.
- Przed wpisem wgraj kwestionariusz ankiety osobowej wraz z oświadczeniami przez formularz dostępny w tabeli ze złoszeniem rekrutacyjnym (Kwestionariusz ankiety osobowej). Kwestionariusz można wygenerować z indywidualnego konta w zakładce "ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE". Pod tabelą ze zgłoszeniem rozwiń przycisk "DOKUMENTY I DALSZE KROKI" (po rozwinięciu pojawi się plik Kwestionariusza do pobrania). Podpisz dokument własnoręcznym podpisem w wyznaczonych miejscach. Upewnij się, że dane osobowe są prawidłowe. Dodaj czytelny, wysokiej jakości skan wszystkich stron dokumentu w jednym pliku, w formacie pdf i nazwij go „Ankieta". Wygenerowanie pliku będzie możliwe tylko i wyłącznie po wgraniu zdjęcia do systemu i po dokonaniu akceptacji tego zdjęcia przez pracownika DSS. Dlatego przed dokonaniem wpisu upewnij się, że Twoje zdjęcie zostało zaakceptowane w systemie IRK.
- Możesz stawić się osobiście lub możesz wyznaczyć pełnomocnika, który w Twoim imieniu dopełni wszelkich formalności (więcej informacji tutaj)
- Pamiętaj, że bez dostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów, nie będziemy mogli wpisać Cię na listę słuchaczy.
- Po złożeniu kompletu dokumentów status zgłoszenia zmieni się na "zakwalifikowany".
4. Sprawdź wyniki rekrutacji
- Do dnia 1 października dowiesz się czy zostanie uruchomiony dany kierunek.
- W przypadku decyzji Dziekana o uruchomieniu kierunku, status twojego zgłoszenia zmieni się na "przyjęty".
- W przypadku decyzji Dziekana o nieuruchomieniu kierunku, status twojego zgłoszenia zmieni się na "studia nieuruchomione".
- Osoby przyjęte na studia otrzymają informacje, drogą mailową, dotyczące konta USOS oraz poczty studenckiej.