Strona główna Rekrutacja Rekrutacja Krok po kroku Rekrutacja krok po kroku - Szkoła Doktorska
Rekrutacja krok po kroku - Szkoła Doktorska
-
Aby założyć konto wIRK kliknij w prawym górnym rogu strony na pole „załóż konto” i postępuj zgodnie z instrukcją.
-
W zakładce "moje konto" -> "formularze osobowe" uzupełnij: dane osobowe, adres i dane kontaktowe, wykształcenie.
-
Wgraj swoje zdjęcie, które jest niezbędne do wydrukowania podania na studia oraz do wyrobienia Legitymacji Studenta w zakładce "moje konto" - "formularze. Fotografia powinna być aktualna (nie starsza niż 6 miesięcy), a twarz kandydata powinna zajmować 70-80% zdjęcia. Zdjęcie powinno spełniać wymogi zdjęcia do dowodu osobistego lub paszportu. Więcej informacji o wymogach dotyczących fotografii jest dostępne tutaj.
-
Aby dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego przejdź do zakładki „oferta” i wybierz interesujący Cię kierunek studiów i kliknij w zielony przycisk „zapisz się”.
-
Do Szkoły Doktorskiej UIK można dokonać zapisu tylko na jedną dyscyplinę naukową.
-
Po zgłoszeniu na studia dokonaj opłaty rekrutacyjnej. Opłata wynosi 150 zł. Termin wniesienia opłaty mija z ostatnim dniem zakończenia rejestracji na studia zgodnie z terminarzem rekrutacji.
-
Przelewu za opłatę rekrutacyjną możesz dokonać za pośrednictwem płatności on-line lub w formie przelewu tradycyjnego na wskazany numer konta bankowego w zakładce "płatności", który będzie widoczny po dokonaniu zgłoszenia rekrutacyjnego. W przypadku dokonywania płatności w formie przelewu tradycyjnego w tytule przelewu podaj adres e-mail, użyty w zgłoszeniu.
-
Po zaksięgowaniu opłaty rekrutacyjnej, zmieni się jej status.
-
W przypadku dokonywania przelewu na 3 dni przed końcem rejestracji lub braku zmiany statusu płatności prześlij potwierdzenie dokonania przelewu, przez system IRK, zgodnie z terminarzem.
-
Więcej informacji dotyczących opłat znajdziesz tutaj.
-
Możesz stawić się osobiście lub możesz wyznaczyć pełnomocnika, który w Twoim imieniu dopełni wszelkich formalności (więcej informacji tutaj).
-
W celu potwierdzenia swojego zgłoszenia należy złożyć komplet wymaganych dokumentów do DSS, do końca czasu rejestracji do Szkoły Doktorskiej.
-
Po złożeniu kompletu dokumentów w DSS, status zgłoszenia zmieni się na "zakwalifikowany".
-
Szczegółowe informacje dotyczące rozmowy kwalifikacyjnej (data, godzina, kolejność rozmów) zostanie przesłana do kandydatów przez system IRK.
-
Uczestnictwo w rozmowie kwalifikacyjnej jest obowiązkowym elementem rekrutacji do Szkoły Doktorskiej.
-
Wyniki rekrutacji zostaną ogłoszone zgodnie z terminarzem rekrutacji. W celu sprawdzenia wyników zaloguj się na swoje konto i sprawdź swój status zgłoszenia w zakładce "moje konto"-> „zgłoszenia rekrutacyjne”.
-
Osoby, które nie dokonały wszelkich formalności wymaganych podczas rejestracji na studia otrzymują status „niezakwalifikowany”.
- Osoba przyjęta do Szkoły Doktorskiej, składa Rektorowi - w terminie 7 dni od ogłoszenia listy przyjętych, zgodnie z terminarzem rekrutacji własnoręcznie podpisane oświadczenie, dostępne do pobrania tutaj.